Ważna informacja dla pasażerów Ryanaira. Lotniczy gigant ostrzega przed problemami
Globalna awaria sieci informatycznych powoduje coraz więcej zamieszania na światowych lotniskach. Ryanair wystosował właśnie komunikat do swoich pasażerów. Przewoźnik informuje, z jakimi problemami mogą się zmagać.
- Redakcja
W tym artykule:
Z komunikatu zamieszczonego na portalu X wynika, że jeden z najpopularniejszych przewoźników w Europie również ma problemy związane z globalną awarią informatyczną.
Komunikat Ryanaira w sprawie globalnej awarii
„Obecnie doświadczamy zakłóceń w sieci spowodowanych globalną awarią IT, nad którą nie mamy kontroli. Zalecamy wszystkim pasażerom przybycie na lotnisko co najmniej 3 godziny przed planowaną godziną odlotu" – czytamy w komunikacie przewoźnika.
W dalszych instrukcjach czytamy, że problem może dotyczyć odprawy online. „Jeśli masz dzisiaj wyjazd i nie odprawiłeś się jeszcze na swój lot, możesz to zrobić na lotnisku" – piszą przedstawiciele firmy.
Choć firma Ryanair nie jest odpowiedzialna za zakłócenia, w komunikacie opublikowano również przeprosiny do pasażerów. „Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane globalną awarią IT strony trzeciej" – tymi słowami zakończono komunikat.
Wszystkim podróżującym dzisiaj samolotami zalecamy śledzenie bieżących komunikatów linii lotniczych. Problemy występują m.in. na lotniskach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Gdańsku.
Źródło: X.com