Reklama

- Martyna, ogromnie Ci dziękuję za ten czas spędzony z nami. Twoja energia, zaangażowanie, profesjonalizm i wielki entuzjazm codziennie zarażał nas wszystkich! Praca z Tobą to był dla mnie osobiście, i dla nas wszystkich, wielki zaszczyt i niezwykła przygoda. Mocno trzymam kciuki i życzę Ci powodzenia w realizacji wyzwań, które sobie wymarzyłaś – mówi Edyta Pudłowska, dyrektor zarządzająca m.in. markami National Geographic i National Geographic Traveler.

Reklama

Nowa naczelna

Agnieszka Franus jest związana z National Geographic od 15 lat, od 12 lat pełniła funkcję Zastępcy Redaktora Naczelnego. Od 5 lat jest również Dyrektorem Artystycznym National Geographic Traveler. Agnieszka z wykształcenia jest geologiem. Jej wielką pasją są podróże ekonomiczne i racjonalne, czyli takie by z określonym budżetem dotrzeć w wymarzone miejsca. Do tej pory odwiedziła ponad 60 krajów. Jest miłośnikiem kuchni hinduskiej i tajskiej oraz właścicielem imponującej kolekcji orientalnych przypraw przywożonych zamiast pamiątek. – Agnieszka zna markę NG od podszewki, dlatego bardzo się cieszę, że to właśnie ona będzie nią dowodziła! – dodaje Pudłowska.

- National Geographic to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek świata. Pod postacią magazynu, wydawanego w 37 wersjach językowych co miesiąc dociera do ponad 60 mln osób, a w innych kanałach do ponad 730 mln. Obecność naszego magazynu w mediach społecznościowych wywołuje 1,6 miliarda reakcji - to tak jakbyśmy oddziaływali na co czwartego mieszkańca naszej planety. Byliśmy obecni przy najważniejszych odkryciach naszej cywilizacji, relacjonowaliśmy niezwykłe wydarzenia, pokazywaliśmy skomplikowaną złożoność świata. Bycie naczelną polskiej edycji to olbrzymi zaszczyt, ale też ogromne wyzwanie. Zadziwianie czytelników i zaspokajanie ich potrzeby ciekawości świata to moje główne wyzwania na ten rok – powiedziała Agnieszka Franus.

National Geographic w Polsce
Reklama

W Polsce National Geographic jest liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych. Jego średnia sprzedaż za pierwsze trzy kwartały br. wyniosła 31 284 egz. (dane ZKDP). W październiku 2016 roku została odświeżona formuła magazynu, m.in. wprowadzona została nowa szata graficzna oraz nowoczesny design.

Reklama
Reklama
Reklama