JACK WOLFSKIN - otwarcie pierwszego salonu w Warszawie
Idstein, 12.03.2012 – Innowacyjne materiały i różnorodne technologie na lato 2012:
Od 14 marca 2012 entuzjaści outdooru znajdą w nowym sklepie firmy Jack Wolfskin w Warszawie wszystko, co zapewni im optymalną ochronę przed niepogodą, funkcjonalność i komfort w najróżniejszych sytuacjach. Mieszczący się w centrum handlowym Złote Tarasy (ul. Złota 59) sklep zajmuje około 75 m2 powierzchni sprzedażowej i oferuje produkty idealne dla osób aktywnych, mających wysokie wymagania odnośnie wyposażenia turystycznego.
Także w nadchodzącym sezonie wiosennym i letnim ochrona przed niekorzystnymi warunkami pogodowymi i oddychalność materiałów będą odgrywać główną rolę w kolekcji firmy Jack Wolfskin. W trakcie łagodnej pory roku ogromne znaczenie mają dodatkowo funkcjonalność, niezawodność i jakość – aby użytkownik mógł „na zewnątrz poczuć się jak w domu”.
Przepuszczające powietrze i wodoszczelne materiały TEXAPORE AIR i TEXAPORE HYPROOF, a także bogata oferta butów to gwarancja wyboru optymalnego wyposażenia na sezon letni. Dla młodszych amatorów przygód przygotowaliśmy w obszernej kolekcji Family na lato różnorodne produkty, które można ze sobą łączyć. Firma Jack Wolfskin kładzie nacisk także na kwestię niskiej wagi. Oferuje super lekkie produkty odznaczające się jednocześnie maksymalną funkcjonalnością i niewielkimi wymiarami po złożeniu.
„Bardzo cieszymy się z otwarcia naszego nowego sklepu Jack Wolfskin”, mówi manager, Pani Katarzyna Chmielewska, która ma wieloletnie doświadczenie w branży outdoorowej i sprzedaży produktów turystycznych. „Nasz profesjonalny zespół z przyjemnością zapewni naszym klientom kompleksowe doradztwo w każdym aspekcie dobrania sprzętu turystycznego. Ponadto nasi klienci mogą liczyć na wiele ofert specjalnych.”
Nowy salon otwarty jest od poniedziałku do soboty w godzinach od godz. 9.00 do 22.00 oraz niedziele od godz. 10.00 do 21.00.
Funkcjonalność, jakość i innowacyjność dla wszystkich, którzy na zewnątrz czują się jak w domu
Firma Jack Wolfskin to jeden z wiodących dostawców funkcjonalnej odzieży, obuwia i wyposażenia turystycznego w Europie i jednocześnie największy franczyzodawca w branży specjalistycznego handlu sportowego na rynku niemieckim. Firma Jack Wolfskin aktualnie prowadzi sprzedaż w ponad 600 sklepach franczyzowych i w ponad 6000 punktów sprzedaży na terenie Europy i Azji. Produkty marki Jack Wolfskin wyróżniają się wyjątkową funkcjonalnością, dostosowaniem do potrzeb użytkowników i innowacyjnością. W ciągu ostatnich lat firma Jack Wolfskin wprowadziła na rynek liczne nowości materiałowe i produktowe. Może także poszczycić się kilkoma opatentowanymi technologiami w zakresie odzieży, plecaków i namiotów. W roku 2011 obrót przedsiębiorstwa wyniósł 355 mln euro, co odpowiada wzrostowi o 22,5% w stosunku do roku poprzedniego. Przedsiębiorstwo Jack Wolfskin, mające siedzibę w Idstein (Taunus) w Niemczech, zatrudnia 630 pracowników.