Ahoy Travel zwycięzcą Startup Adventure. Sprawdź, kogo jeszcze wyróżniono
Kampania reklamowa w mediach Burdy i półroczna opieka mentorska - to nagrody warte 150 tysięcy złotych, które otrzymał zwycięski projekt. Najlepsi zostaną zaproszeni na rozmowy z managementem Burdy o możliwym partnerstwie, współpracy i inwestycji.
Pierwsze miejsce dla Ahoy Travel, równorzędne drugie dla Start Holidays i ShopTrotter to wynik całodziennych sesji mentoringowych i zaciętej rywalizacji 12 projektów. Kim są zwycięzcy?
- Pomagamy rozwiązywać powtarzające się problemy dla ludzi którzy latają przynajmniej 3 razy w tygodniu. Ahoy oszczędza setki godzin rocznie klientom, ułatwiając proces zamawiania i obsługi biletów - mówi Michał Hernas, co-founder Ahoy Travel.
Drugie miejsce ex-aequo zajęły StartHolidays i ShopTrotter. - Całe wakacje w jednym koszyku - u nas łatwo zrobisz swój wyjazd rezerwując lot, hotel, transfer i ubezpieczenie jednym kliknięciem. Bez biura podróży, bez płacenia agentom i kupując tylko to z czego rzeczywiście korzystasz - mówi o swoim projekcie Marcin Grodzicki, founder StartHolidays.Z kolei ShopTrotter to "taki Tripadvisor na zakupy". - Jesteśmy uniwersalnym i globalnym przewodnikiem zakupowym. W naszej bazie posiadamy blisko 100.000 butików w 85 miastach na świecie. Wszystkie butiki można filtrować przez kilka różnych tagów m.in. zakres cenowy, grupę produktową, styl, markę i lokalizację. Pozwalamy turystom w łatwy i szybki sposób znaleźć wymarzone produkty i akcesoria modowe w obcych miastach. Mocno wspieramy lokalne marki i butiki, dzielimy się naszą wiedzą zakupową i ogromnym zakresem przydatnych wskazówek, zbieranych przez zespół ShopTrotter przez ostatnie 5 lat. Dostarczamy użytkownikom wyjątkowe doświadczenie zakupowe. W naszej pracy łączymy pasję podróżowania z fascynacją modą. Obecnie przechodzimy przez proces rebrandingu, zmiany modelu biznesowego oraz upgrade'u portalu i aplikacji mobilnej. Niebawem planujemy relaunch zarówno nowej wersji portalu jak i aplikacji mobilnej. Poszukujemy aktywnie partnerów na całym świecie - mówi Lidia Zalewska, COO i co-founder ShopTrotter. Kolejne edycje konkursu już niebawem.
Burda od dawna kojarzy się ze świetnej jakości magazynami. Dziś Burda to znacznie wiecej. Projekt Startup Adventure to kolejny krok w naszym rozwoju w obszarze technologii, mobile oraz innowacji – mówi Anna Podkowińska-Tretyn – Chief Digital Officer Burda International Polska. - W Burdzie wierzymy, że “startup” to tak naprawdę stan umysłu, dlatego budujemy go w głowach ludzi promując dzielenie się wiedzą, współpracę i networking. Najciekawsze projekty chcemy promować i wspierać na etapie dalszego rozwoju. Takie działanie ma podwójną korzyść nie tylko wspieramy młodą przedsiębiorczość, ale jednoczenie zaszczepiamy innowacyjność głęboko w organizacji – dodaje Jowita Michalska – Chief Marketing Officer Burda International Polska .
- Wszystkie projekty wykonały kawał dobrej roboty, ich poziom i pomysły na robienie biznesu są bardzo dobre. Już nie możemy doczekać się kolejnych edycji - mówi Łukasz Głombicki, online manager National Geographic Polska i współorganizator konkursu.
O konkursie:
Startup Adventure to cykliczny konkurs dla Startupów organizowany przez Burda International Polska. Dzięki współpracy z najlepszymi mentorami i zaangażowaniu ekipy wydawnictwa Burda, Startup Adventure to idealne miejsce, by pokazać, zareklamować i rozwinąć swój projekt, a także znaleźć inwestorów.
Nagrodami w pierwszej edycji konkursu były: kampania reklamowa w mediach Burdy i półroczna opieka mentorska. Łączna wartość nagród dla zwycięzcy to 150 tysięcy złotych!
Dodatkowo wybrane startupy spotkają się z managementem Burda Poland w celu omówienia potencjalnej współpracy i inwestycji.
Oto wszystkie startupy, które wzięły udział w Startup Adventure: Briefly, Muscado, Start Holidays, Tripelo, Foot Steps, Pax App, JaJade.pl, Shop Trotter, Qubiculo, Social Travel, Travel Architects, Ahoy.
TravelMentorami w konkursie byli:
Margaret Ann Dowling - Dyrektor Regionalna Burda International Polska i Czechy
Anna Podkowińska-Tretyn - Chief Digital Officer Burda International
Jowita Michalska - Chief marketing Officer Burda International
Edyta Pudłowska - Dyrektor Zarządzająca segmentów: nauka, podróże, IT, psychologia Burda International
Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz - Dyrektor New Business & Corporate Media Burda International
Katarzyna Sobańska-Helman - Dyrektor Regionalna Książek i Kolekcji Burda International Polska
Piotr Bucki - bucki.proNorbert Kilen - Strategy Director agencji social media Think Kong
Marek Kotelnicki - co-founder Interne.st
Kasia Janocha - co-founder Interne.st
Marek Kapturkiewicz - Innovation Nest
Dominik Komar - Havas Media Group
Michał Rokosz - fundusz Inovo
Norbert Młynarczyk - Wspólnik zarządzający KM Legal Advising
Łukasz Krasnopolski - Prezes To Reforge
Konrad Gawłowski - Menadżer Inwestycyjny Satus Venture
Mateusz Tułecki - Twórca InternetBeta, strategy director w GrowPoint, prowadzący Startup Adventure
Łukasz Głombicki - Online Manager National Geographic, prowadzący Startup Adventure
Pierwsze spotkanie odbyło się 31 maja w godzinach 12:30-18:45, w warszawskiej siedzibie AIP Business Link, w budynku Zebra Tower. Jego tematyka to podróże, adventure i czas wolny.
Więcej informacji na stronie www.startupadventure.pl.
1 z 2
Screen Shot 2016-06-01 at 16
Praca przy stolikach mentorskich.
2 z 2
Screen Shot 2016-06-01 at 16
Łukasz Głombicki, szef działu on-line National Geographic Polska, wręcza nagrodę główną.